Ο Μαστοράκης Χαράλαμπος (Χάρης) στο ψηφοδέλτιο της Νέας Πνοής για τα Βριλήσσια.


Φίλες και Φίλοι,

Ζούμε σε μια εποχή που μετά από χρόνια κρίσης τόσο σε εθνικό όσο και σε τοπικό επίπεδο και σε όλους τους τομείς πολιτικό, οικονομικό, αξιακό.
Έχοντας αυτό υπ’όψιν έλαβα την απόφαση για τη συμμετοχή μου ως νέου ανθρώπου στα κοινά και την προσπάθεια για τη μέγιστη δυνατή συμβολή μου στον πραγματικό εκσυγχρονισμό και την ουσιαστική ανανέωση στα Βριλήσσια.
Ο βασικός λόγος, για τον οποίο έλαβα αυτήν την απόφαση, είναι το γεγονός ότι ο Γιάννης Πισιμίσης πληροί όλα τα απαιτούμενα χαρακτηριστικά για έναν αποτελεσματικό Δήμαρχο. Είναι νέος, μορφωμένος και διαθέτει εμπειρία τόσο στην πραγματική οικονομία - όντας επιχειρηματίας-  όσο και στην αυτοδιοίκηση έχοντας διατελέσει επί 9 συναπτά έτη Δημοτικός  Σύμβουλος και 2 έτη Αντιδήμαρχος. Επιπλέον είναι ένας άνθρωπος με όραμα και αποφασισμένος να αντιταχθεί στη συντήρηση και στην  αδιαφορία για την ποιότητα ζωής των πολιτών και να πάει τα Βριλήσσια πολλά βήματα μπροστά.
Στόχος μου είναι η μέγιστη προσωπική μου συμβολή στην υλοποίηση του προγράμματος του Συνδυασμού, το οποίο απαντά σε όλα τα προβλήματα της πόλης μας.  Το πρόγραμμά μας στοχεύει στον εκσυγχρονισμό των υποδομών, στην ενίσχυση της τοπικής οικονομίας και της απασχόλησης  -ιδίως των νέων ανθρώπων-, στη βελτίωση της ασφάλειας, στην αξιοποίηση των πλέον σύγχρονων τεχνολογικών λύσεων όσο και στην αναβάθμιση της επαφής με τους πολίτες και την οργάνωση του Δήμου κ.α.
Όσον αφορά εμένα προσωπικά:
Στα Βριλήσσια έχω ζήσει όλη μου ζωή και αποφοίτησα από το 2ο Γυμνάσιο και το 1ο Λύκειο Βριλησσίων. Είμαι κάτοχος μεταπτυχιακού στη Διοικητική Επιστήμη και Τεχνολογία από το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών και πτυχίου στη Βιομηχανική Διοίκηση και Τεχνολογία από το Πανεπιστήμιο Πειραιώς. Εργάζομαι στον Στρατηγικό Σχεδιασμό Τραπέζης, ενώ έχω εργαστεί επίσης σε εταιρεία Ανάλυσης Δεδομένων. Είμαι ενεργό μέλος της ΟΝΝΕΔ Βριλησσίων.
Τα ζητήματα με τα οποία κυρίως επιθυμώ να ασχοληθώ αφορούν στην ενίσχυση της επιχειρηματικότητας και της απασχόλησης στα Βριλήσσια και η βελτίωση των Υποδομών.
Για όλα αυτά και επειδή υπάρχει πραγματικό όραμα και σχέδιο για την αλλαγή στα Βριλήσσια τόσο από τον Υποψήφιο Δήμαρχο Βριλησσίων όσο και από εμένα ως Υποψήφιο Δημοτικό Σύμβουλο, σας καλώ να μας στηρίξετε.
Μαζί μπορούμε και θα αλλάξουμε τα Βριλήσσια!

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο