Ένας ξένος και τρεις μουσαφιραίοι

Σήμερα στην Άπειρο Χώρα η παρουσίαση του νέου βιβλίου του Θεόδωρου Παντούλα

Ποτέ δεν έχω καυχηθεί για γραφτό μου - όχι από σεμνοτυφία αλλά επειδή, ειλικρινώς, δεν έβρισκα κανέναν λόγο. Για το ολούθε ξένος όμως είμαι περήφανος. Περήφανος που αξιώθηκα να δώσω φωνή σε δικούς μου ξένους, από αυτούς που το πολύ-πολύ να χωρέσουν στα ψιλά των εφημερίδων. Και κομματάκι πιο ήσυχος. Δεν θ' αφήσω σπουδαία πράγματα στα παιδιά μου αλλά κάτι αναπαλλοτρίωτα δικό μας, εντέλει, θα τους το αφήσω.
Το βιβλίο πρωτοπαρουσιάσθηκε τον Μάιο στην Διεθνή Έκθεση βιβλίου της Θεσσαλονίκης από τον καθηγητή Χρήστο Γιανναρά και τον ποιητή Αντώνη Παπαβασιλείου και δεν είχα πού να να κρύψω την αμηχανία μου και την χαρά μου.
Το σούρουπο της Παρασκευής 5/7 είναι η ώρα της Αθήνας. Θα το παρουσιάσουν ο ποιητής Βασίλης Ζηλάκος, ο πολυπράγμων Θανάσης Ν. Παπαθανασίου κι ο λόγιος γιατρός Κωνσταντίνος Τσιώλης στην άΠΕΙΡΟ χΩΡΑ. Φίλοι αγαπημένοι όλοι τους, που ελπίζω -χωρίς να μου χαριστούν- να συνομολογήσουν ότι και τα βιβλία "λόγια είναι τα λεν οι πικραμένοι, πάσχουν να βγάλουν το πικρό μα το πικρό δεν βγαίνει".
Χαμηλωμένα βλέμματα, ανολοκλήρωτα νεύματα και κομπιάσματα στους αντίποδες της εκλογικής θρασύτητας των ημερών.
Θα είναι χαρά μας να σας καλοδεχτούμε!
(Χορηγοί τα περιοδικά αντίφωνο και φρέαρ)