Δράση: Γιατί δεν τολμήσατε κ. Μανιατογιάννη;

Στον απόηχο της «κόντρας» Μανιατογιάννη – Ντινόπουλου

Μια ακόμη «κόντρα» εκδηλώθηκε μεταξύ Μανιατογιάννη – Ντινόπουλου στην τελευταία συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου (13/10) για το ζήτημα της ασφάλισης δεκατριών υπό απόσυρση δημοτικών οχημάτων.

Όσα εξιστόρησε ο κ. Μανιατογιάννης με σκοπό να αντικρούσει τις ερωτήσεις Ντινόπουλου, τα οποία αφορούσαν στην κατάσταση που ο ίδιος αντιμετώπισε το 2014 αναλαμβάνοντας τη διοίκηση, (τα στοιχεία παρατίθενται στο τέλος του κειμένου), συνθέτουν μια μελανή εικόνα για τον Δήμο Βριλησσίων και τις υπηρεσίες του. Βαριές καταγγελίες, που όμως πέρασαν απαρατήρητες. Ένα πέπλο σιωπής καλύπτει τις αναφορές του δημάρχου, καθώς δεν βρέθηκε κάποιος από τις προηγούμενες διοικήσεις, ούτε στη διάρκεια της συνεδρίασης, ούτε και μετά από αυτήν, αν και πέρασε μία εβδομάδα, να διαψεύσει ή να σχολιάσει όσα σοβαρά ειπώθηκαν. Αυτό είναι το πρώτο ερώτημα, που αφορά την μείζονα αντιπολίτευση του Δήμου.

Υπάρχει όμως και η δεύτερη πλευρά: Όταν γίνονται τόσο σοβαρές καταγγελίες από τον ίδιο δήμαρχο της πόλης μέσα στο Δημοτικό Συμβούλιο, τότε αυτό θα έπρεπε να επιφέρει κάποιες συνέπειες. Διαφορετικά οι δημοτικοί σύμβουλοι παριστάνουμε τους... κουφούς! Σαν όσα ειπώθηκαν, να μην ειπώθηκαν! (Γνωστή παθογένεια του δημοτικού συμβουλίου). Εμείς όμως, ως τοπική συλλογικότητα που μετέχει ενεργά στις διαδικασίες της πόλης, δεν προτιθέμεθα να παριστάνουμε τους κουφούς.

Το δεύτερο ερώτημα λοιπόν, αφορά τον δήμαρχο: Εσείς, κ. Μανιατογιάννη, στο έβδομο έτος της θητείας σας, τι κάνατε για να ξεκαθαρίσετε την κατάσταση που δηλώνετε ότι παραλάβατε; Αναζητήθηκαν οι υπεύθυνοι; Έχουν καταλογισθεί ευθύνες; Έχουν ελεγχθεί κάποιοι υπάλληλοι πειθαρχικά; Υπάρχουν αποφάσεις, διαδικασίες; Καταλογίστηκαν ποινές; Γνωρίζει κάτι για όλα αυτά το δημοτικό συμβούλιο; Πίσω από τις παρανομίες που εκθέσατε, βρίσκονται άνθρωποι. Άνθρωποι με ονοματεπώνυμο. Για τους οποίους δεν έχει ειπωθεί το παραμικρό. Γιατί κ. Μανιατογιάννη δεν τους κατονομάσατε; Μήπως για τις ψήφους ή για να μην διαταραχθεί η λειτουργία της διοίκησης και του όλου μηχανισμού; Σε ποιο βαθμό τελικά άλλαξαν οι μηχανισμοί ελέγχου μέσα στον Δήμο;

Οι δημότες υποψιάζονται, βλέπουν, ακούν, καταλαβαίνουν. (Κι εμείς ανάμεσά τους). Κι ας μην γνωρίζουν λεπτομέρειες. Θα εκτιμήσουν μια κίνηση κάθαρσης στον Δήμο. Αναμένουν κάποιον να το τολμήσει. Μια ειλικρινής και αναγνωρίσιμη προσπάθεια τακτοποίησης των δημοτικών υπηρεσιών και αποκατάστασης ενός κλίματος δικαιοσύνης και διαφάνειας μέσα στον Δήμο, θα έδινε μεγάλη ώθηση στην τραυματισμένη εμπιστοσύνη του κόσμου απέναντι στον θεσμό.

Εάν αυτά δεν γίνονται, τότε προς τι η φασαρία; Για να παρακολουθήσουμε ένα ακόμη επεισόδιο στο σήριαλ του τοπικού δικομματισμού;

Δεν έχουμε τιμωρητικό σύνδρομο απέναντι σε κανέναν. Η ουσία της παρέμβασής μας δεν εστιάζεται στην τιμωρία. Θέλουμε να λειτουργεί σωστά ο Δήμος και οι υπηρεσίες του, με σεβασμό στην περιουσία του, κινητή και ακίνητη. Άλλωστε Δήμος δίχως σύγχρονες και αξιόπιστες υπηρεσίες, πώς θα επιτελέσει ένα αποτελεσματικό έργο;

Οι δημοτικοί σύμβουλοι της ΔΡΑΣΗΣ

Γιάννης Τσούτσιας

Μαρίνα Παπαχριστοδούλου

Μάρκος Κρητικός


Τι είπε ο δήμαρχος στο δημοτικό συμβούλιο...


«...Όταν αναλάβαμε, αναλάβαμε έναν στόλο αυτοκινήτων με προβλήματα που δεν μπορούσα να φανταστώ. Και δεν μιλάω για τα 10 – 13 αυτοκίνητα που αναφέρεστε. Κυκλοφορούσαν τα αυτοκίνητα του δήμου όντας στον αέρα, σε επίπεδο ΚΤΕΟ, σε επίπεδο βιβλιαρίου συντήρησης ή για να το πω πιο τεχνικά, σε επίπεδο βιβλιαρίου μεταβολών. Τα αυτοκίνητα στα οποία αναφέρεστε δεν είχαν βιβλιάριο μεταβολών και δεν μπορούσαν να περάσουν έλεγχο ΚΤΕΟ. Μια σειρά από αυτοκίνητα ήταν «ρημάδια». Το δημαρχιακό αυτοκίνητο, από το 2001 που αγοράστηκε μέχρι το 2007 -2008 περίπου, δεν μπορείτε να φανταστείτε τι ζημιές είχε κάνει. Είχε αλλάξει δίσκο τρεις φορές! Καταλαβαίνετε τι σημαίνει για ένα αυτοκίνητο να αλλάζει 3 και 4 φορές δίσκο! Ψάχναμε να βρούμε τα ΚΤΕΟ και αυτού του αυτοκινήτου, που είναι η «βιτρίνα» υποτίθεται των αυτοκινήτων του δήμου. Ή ψάχναμε να βρούμε τους ταχογράφους, τα αυτοκίνητα κινούνταν χωρίς ταχογράφους, ευτυχώς, με ασφάλιση. Επίσης υπάρχουν μια σειρά από αυτοκίνητα, τα οποία προέρχονται από την Δημοτική Επιχείρηση, μια Δημοτική Επιχείρηση που το 2011 έκλεισε και πήγε για εκκαθάριση. Και το 2016 μας ήρθε μια σελίδα που δεν την κάναμε δεκτή και έχουμε προχωρήσει σε διαχειριστικό έλεγχο για να δούμε τι γίνεται. Μια Δημοτική Επιχείρηση η οποία έπαιρνε αποφάσεις το 2009, έχω εδώ τα πρακτικά, σύμφωνα με τις οποίες, π.χ. απόφαση 48/2009, μεταβιβάζονταν κάποια αυτοκίνητα από την Δημοτική Επιχείρηση προς τον δήμο, μεταξύ αυτών και το λεωφορείο «Ίκαρος» που αναφέρθηκε, αλλά αυτά φαίνονται ακόμη να ανήκουν στη Δημοτική Επιχείρηση, όχι στον δήμο Βριλησσίων! Βρήκαμε αυτοκίνητα που αγοράστηκαν το 1995-97 και αλλάξαμε τις πινακίδες τους, γιατί η άδεια που είχαν δεν ανταποκρίνονταν στον αριθμό πλαισίου που είχαν. Το αυτοκίνητο με αριθμό κυκλοφορίας Α είχε τον αριθμό αυτοκινήτου με αριθμό κυκλοφορίας Β και αυτό δεν το είχε ελέγξει κανείς επί 15-20 χρόνια! Μιλάω συγκεκριμένα για τα δύο ίδια αυτοκίνητα που ήταν στην ύδρευση, τα δύο Mitsubishi. Για την πλειοψηφία των αυτοκινήτων δεν υπήρχαν ποτέ χαρτιά. Και δεν υπάρχουν ακόμη και σήμερα χαρτιά. Από την πλευρά μας, το πρώτο που κάναμε, όλα τα αυτοκίνητα που μπορούσανε, περάσανε ΚΤΕΟ. Φτιάξαμε ένα στόλο που θέλουμε η λειτουργία του να είναι για τους υπαλλήλους ανάλογη με το δικό μας αυτοκίνητο. Θέλουμε να έχουμε, τουλάχιστον ασφάλεια. Αυτό που υποτίμησαν οι προηγούμενες διοικήσεις και δεν έκαναν τίποτα πάνω σ’ αυτό».

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο