ΝΤΙΝΟΠΟΥΛΟΣ : “Θα τα αλλάξω όλα στα Βριλήσσια.

Με μια ομάδα νέων ανθρώπων. Βίντεο από τα σημαντικότερα αποσπάσματα της ομιλίας.

ANAΡΤΗΣΗ ΑΡΓΥΡΗ ΝΤΙΝΟΠΟΥΛΟΥ ΚΑΙ VRILISSIAPRESS

ΝΤΙΝΟΠΟΥΛΟΣ : “Θα τα αλλάξω όλα στα Βριλήσσια με μια ομάδα νέων ανθρώπων. Πιστός στην παράταξή μου, αλλα κομματικός δήμαρχος, εγώ, δεν γίνομαι”

Σε μια συγκέντρωση -κοπή πίτας- που ξεπέρασε κάθε προηγούμενο ο Αργύρης Ντινόπουλος, επικεφαλής του δημοτικού συνδυασμού “Βριλήσσια Δυνατά” έδωσε το πολιτικό και αυτοδιοικητικό στίγμα του εν όψει τόσο των βουλευτικών όσο και των δημοτικών εκλογών.


“Παραμένω πιστός στις ιδεολογικές αρχές της μεγάλης παράταξης που ίδρυσε ο Κωνσταντίνος Καραμανλής. Την ώρα του αγώνα δεν στεκόμαστε στα λάθη που μπορεί να έγιναν -ή στις πικρίες που ίσως κάποιοι έχουν- και κοιτάμε την μεγάλη εικόνα. Η πατρίδα πρέπει να προχωρήσει μπροστά” τόνισε στην εισαγωγή της ομιλίας του.


Αναφερόμενος στις επερχόμενες βουλευτικές και δημοτικές εκλογές είπε: “Σέβομαι όλους τους βουλευτές και υπουργούς, αλλά δεν ταυτίζομαι με κανένα. Εγώ, κομματικός δήμαρχος δεν πρόκειται να γίνω. Αν χρειστεί για την πόλη μου θα συγκρουστώ με οποιονδήποτε, όσο υψηλά ιστάμενος και αν είναι. Όπως έκανα και στην προηγούμενη θητεία μου”


Στο τέλος της ομιλίας του απευθυνόμενος στο κοινό της κατάμεστης αίθουσας είπε: “Αν θέλετε μια από τα ίδια, μην με ψηφίσετε. Εγώ θα τα αλλάξω όλα, το ξέρετε. Με μια ομάδα νέων ανθρώπων κόντρα στον τοπικό παλαιοκομματισμό”


Ο Αργύρης Ντινόπουλος αναφέρθηκε στο πρόγραμμα του συνδυασμού, στα μεγάλα έργα, στην αναβάθμιση του δημοτικού συμβουλίου και έδωσε δύο χαρακτηριστικά παραδείγματα των άμεσων ενεργειών του: “Με εμένα δήμαρχο, μηχανάκια δεν θα περνάνε από την πλατεία και στην ναυτική βάση θα ξηλώσω το συρματόπλεγμα που χωρίζει το πάρκο από την υπόλοιπη έκταση η οποία, έτσι και αλλιώς, ανήκει στον Δήμο, άρα είναι μια απολύτως νόμιμη ενέργεια. Έπρεπε να το είχα κάνει στην προηγούμενη θητεία μου, αλλά δεν πρόλαβα”


Αυτά είναι τα κυριότερα αποσπάσματα της ομιλίας:



Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο