ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΓΩΓΟΥ: " ΠΩΣ ΜΕ ΚΟΙΤΑΖΕΙ ΕΤΣΙ "

Αγαπημένη μου σελιδα
Μαζί σου θα μοιραστω κι απόψε
Τις  λέξεις μου, σαν δυο πληγές
Που η μια ρωτά για την άλλη.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΧΡΗΣΤΟΣ Ι. ΒΑΤΟΥΣΙΟΣ
ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΓΩΓΟΥ  " ΠΩΣ ΜΕ ΚΟΙΤΑΖΕΙ ΕΤΣΙ "

Πως με κοιτάζει έτσι αυτό το άσπρο κομμάτι χαρτί
πως με κοιτάζει έτσι το φεγγάρι...
Πως θροίζει μέσα μου αυτό τον παγωμένο χάρτη στο βυθό
πως με κοιτάζει έτσι το φεγγάρι...
Ποιανού καιρού το λυπημένο δάχτυλο
κρυμμένο πίσω από δάση και βουνά
δείχνει παντού και πουθενά
τι θέλει το φεγγάρι...
Ποιανού αλόγου τρελαμένου το χλιμίντρισμα
κάνει τόση αντήχηση μέσα μου, μου διογκώνει το Εγώ μου ...
Ποιανής σελήνης έκλειψη ποιου φεγγαριού η χάση
μαζί σηκώνει μέσα μου άμπωτη και παλίρροια, δίδυμες αδερφές μου...
Πως με κοιτάζει έτσι...
Πως σκύβει έτσι επάνω στο στόμα μου να δει αν ανασαίνω ο Καρυωτάκης

ΠΙΝΑΚΑΣ: Salvador Dali, Ο Χριστός στον Σταυρό του Αγίου Ιωάννη

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο