ΟΛΥΜΠΟΥ – ΚΙΣΣΑΒΟΥ - Να γίνει διαπλάτυνση των πεζοδρομίων. - Να προβλεφθούν θέσεις στάθμευσης για την εξυπηρέτηση των πελατών των καταστημάτων.


Δεν υπάρχει άλλος ουσιαστικός τρόπος μείωσης των ταχυτήτων από την διαπλάτυνση των πεζοδρομίων με ταυτόχρονη μείωση του πλάτους των δρόμων και τη δημιουργία ποδηλατοδρόμων, όπως έγινε και στην Μπακογιάννη.
Το κυκλοφοριακό πρόβλημα στις οδούς Ολύμπου και Κισσάβου είναι τεράστιο, εδώ και πολλά χρόνια. Τα οχήματα κάθε τύπου ΙΧ και βαρέα (φορτηγά, λεωφορεία) που διέρχονται τους δρόμους αυτούς καθημερινά είναι χιλιάδες. Τα φορτία που έχουν μετρηθεί είναι εντελώς υπερβολικά.
Θα πρέπει να προβλεφθούν για όλα τα σημεία που υπάρχουν πάσης φύσεως καταστήματα, θέσεις στάθμευσης για την εξυπηρέτηση των πελατών τους, για να μην υπάρχουν ζημιές στους επαγγελματίες, ούτε αδυναμία εξυπηρέτησης των κατοίκων.
Ακόμα, οι ταχύτητες είναι απαράδεκτα υψηλές και ο κίνδυνος για τους κατοίκους συνεχής, άμεσος και επικείμενος. Και μάλιστα αναφερόμαστε σε προφανή κίνδυνο ζωής και σωματικής ακεραιότητας. Βεβαίως, όπως είναι αντιληπτό, δεν γίνεται λόγος για κυκλοφορία στην Ολύμπου και την Κισσάβου μικρών παιδιών. Έτσι όπως έχει διαμορφωθεί η κατάσταση και η επικινδυνότητα των οδών, τούτο είναι μάλλον αδύνατο. Ούτε επιπλέον πρέπει να αγνοούμε τον απίστευτο θόρυβο όλες τις ώρες της ημέρας αλλά και της νύκτας, 24 ώρες το 24 ωρο, μια επίσης τραγική κατάσταση που βιώνουν οι κάτοικοι. Ούτε βέβαια να αφήσουμε στην άκρη και την τρομερή ρύπανση από τα καυσαέρια που διοχετεύουν τα χιλιάδες οχήματα αδιαλείπτως. Δεν θα σκεφτήκατε ποτέ άλλωστε, ότι οι κάτοικοι έχουν επίσης πολύ μεγάλο πρόβλημα εισόδου και εξόδου στα πάρκινγκ των αυτοκινήτων τους, ιδίως σε ώρες αιχμής. Επιπλέον οι υποσχέσεις που έχουν δοθεί κατά καιρούς στους κατοίκους βεβαίως και δεν έχουν υλοποιηθεί. Τα σαμαράκια που τοποθετήθηκαν στο παρελθόν, ανεξάρτητα από την αμφισβήτηση της νομιμότητάς τους, δεν αποτέλεσαν αποτελεσματικό και ουσιαστικό μέτρο μείωσης των ταχυτήτων παρά μόνο ένα ημίμετρο. Είναι σαφές ότι δεν υπάρχει άλλος ουσιαστικός τρόπος μείωσης των ταχυτήτων από την διαπλάτυνση των πεζοδρομίων των οδών Ολύμπου και Κισσάβου, με ταυτόχρονη μείωση του πλάτους των δρόμων και τη δημιουργία ποδηλατοδρόμων. Ο λόγος λοιπόν για ένα έργο ανάλογο με αυτό της οδού Μπακογιάννη. Ωστόσο, σε αντίθεση με αυτό, θα πρέπει να προβλεφθούν για όλα τα σημεία που υπάρχουν πάσης φύσεως καταστήματα, θέσεις στάθμευσης για την εξυπηρέτηση των πελατών τους, για να μην υπάρχουν ζημιές στους επαγγελματίες, ούτε αδυναμία εξυπηρέτησης των κατοίκων, φαινόμενα που συναντήσαμε στο έργο της Μπακογιάνη. Η Διοίκηση του Δήμου Βριλησσίων έχει πλέον τον λόγο.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο