ΠΑΡΑΔΗΜΟΤΙΚΑ (26)

Κάθε Δευτέρα στα Β.Ν.

Καλησπέρα τσ' αφεντιάς σας. *** Ο τόλμη και γοητεία μας επιβεβαίωσε πλήρως για το θέμα της μεταφοράς των απορριματοφόρων από την ναυτική βάση. *** Στο τελευταίο δημοτικό συμβούλιο είπε ότι "χάλασε η δουλειά" με τον πρώτο ενδιαφερόμενο για γραφειοκρατικούς λόγους και ήδη συζητά και με δεύτερο για τη μίσθωση γειτονικού ακινήτου. *** Ό,τι ακριβώς σας είχα γράψει το μεσημέρι της ίδιας ημέρας. *** Να τα λέμε και αυτά, ας "ευλογάμε τα γένια μας" που και που, γιατί "αν δεν παινέψεις το σπίτι σου, θα πέσει να σε πλακώσει".  *** By the way, όμως, ο Ξένος "ανέλαβε την ευθύνη" όπως μας είπε. *** Για την καθυστέρηση της μεταφοράς του στόλου των οχημάτων μας σε άλλο χώρο. *** Καθώς δεν μπόρεσε, ως Δήμαρχος, να υλοποιήσει την σχεδόν (πλην ΚΚΕ) ομόφωνη απόφαση του δημοτικού συμβουλίου. *** Που προέβλεπε την μεταφορά εντός ενός έτους. *** Τώρα πάμε για ένα ακόμα τουλάχιστον κι εάν... *** Και τι σημαίνει Δήμαρχέ μου "αναλαμβάνω την ευθύνη"; Μόνο λόγια, ουδεμία κύρωση, όπως θα έπρεπε... *** Ας ήταν να σου επιβαλλόταν στέρηση καθηκόντων για κάποιο χρονικό διάστημα, ως ποινή, και θα σου έλεγα εγώ αν θα "αναλάμβανες την ευθύνη". *** Μπουχτίσαμε στα λόγια, στην πολιτική γενναιότητα και "από τηγανίτα τίποτα". *** Ξέρεις τι μηνύματα μου στέλνανε την ώρα που μίλαγες; *** "Αναλαμβάνει τώρα την ευθύνη και γελάει ο κόσμος..." *** Για τη μπόχα της λεωφόρου Πεντέλης αναφέρθηκε ότι ήρθε η ΕΥΔΑΠ τρεις φορές και δεν βρήκε τίποτα. *** "Ένα πουλάκι" μου είπε να εστιάσω ότι το πρόβλημα μπορεί να μη βρίσκεται στους αγωγούς ακαθάρτων αλλά των ομβρίων. *** Παρόλα αυτά παιδιά εμείς δεν μπορούμε να ζήσουμε εκεί πέρα, και - καλώς ή κακώς - εσείς είστε διοίκηση και αντιπολίτευση. *** Η τελευταία μάλιστα "δεν έσκισε και τα ρούχα της". *** Μόνο "κανένα καλσόν"... *** Η Νέα Πνοή και η Δράση αντιδράσανε δημόσια αλλά πολύ καθυστερημένα. *** Οι άλλοι τίποτα. *** Μας είχανε αφήσει και παλεύαμε μόνοι μας ως απλοί δημότες τόσους μήνες. *** Καλώστους κι ας αργήσανε... *** Συμπέρασμα επί της ουσίας; ΚΑΝΕΝΑ. ΒΡΩΜΑΕΙ ΚΑΙ ΖΕΧΝΕΙ. *** Και δεν είναι σωστό να ποινικοποιούμε τα τοπικά προβλήματα, αλλά "σε σκάνε"... *** Και τόσους μήνες δεν ενημερώνουνε καθόλου για το πρόβλημα αυτό. *** Ευτυχώς δηλαδή που είπανε ορισμένες κουβέντες στο δημοτικό συμβούλιο της προηγούμενης εβδομάδας. *** Φόκους: η Δράση αποχώρησε συμβολικά από το εν λόγω ΔΣ, πριν αυτό ξεκινήσει, γιατί, μεταξύ άλλων, είχε να γίνει συνεδρίαση από τις 14 Απριλίου. *** Λοιπόν, πέραν του συμβολισμού, έχω υποχρέωση να βγάλω την ντουντούκα μου και να διαλαλήσω. *** Αυτή δεν είναι ούτε θεσμική, ούτε δημοκρατική λειτουργία κυρίαρχου (λέμε και καμία ανοησία να περνάει η ώρα...) οργάνου. *** Αλλά "ενός ανδρός αρχή. *** Κι ας υπήρχε ο έρμος ο έρπης Δήμαρχέ μου. *** Διότι ξέρεις ότι θα μπορούσε να γίνει και ΜΙΑ συνεδρίαση χωρίς την παρουσία σου. *** Αν ήταν συλλογικό όργανο, που δεν είναι... *** Αν λειτουργούσαν οι θεσμοί, που δεν λειτουργούν... *** Αν υπήρχε αληθινή διαβούλευση, που δεν υπάρχει... *** Αν ο πρόεδρος τα έβλεπε όλα αυτά, που δεν τα βλέπει... *** Κρίμα που δεν τη "μπουμπουνίσανε" και όλοι οι άλλοι της αντιπολίτευσης, λέω εγώ, να στείλουν ένα μήνυμα, μια προειδοποίηση, βρε αδερφέ. *** Θα μου πει πάλι ο φίλος μου ότι βγάζω πολλή χολή. *** Πιστέψτε με, όχι. Κριτική είναι, όχι χολή. *** Κι αν ακούνε οι δημοτικοί άρχοντες βελτιώνονται. Και για τους εαυτούς τους και για την πόλη. *** Ο κόκκινος οργισμένος Τζώνης δεν ευχαριστιέται με τον ψηφιακό εκσυγχρονισμό του Δήμου μας. *** Τόσα λεφτά θα πέσουνε εκεί χωρίς ουσιαστικό αντίκρισμα. *** Με τα οποία, αν τα ρίχναμε σε υποδομές, θα μπορούσαμε "να φτιάξουμε παπάδες". ***  Η αγαπημένη μου Μαρίνα αντιμετωπίζει με χιούμορ τις προτάσεις  μας για τους τίτλους των ταινιών που θέλουμε να προβάλλει το Σινέ Δράση. *** Η αγωγή μου δεν μου επιτρέπει να αναφέρω εδώ τι της είπα κατ' ιδίαν. *** Μαθαίνω όμως ότι εκτός εμού (του κακού ζιζανίου) και ο τ. Δήμαρχος Δήμαρχος Κώστας Ιωαννίδης ασκείται σε παρόμοιους αστεϊσμούς. *** Με υπέροχο χιούμορ βέβαια και με ερώτηση του τύπου: "καλά, όλες τις ταινίες σας από τη Σοβιετική Ένωση τις φέρνετε;"  *** Δεν πάει να χτυπιέται η Μαρίνα ότι δεν έχουν προβάλλει ΟΥΤΕ ΜΙΑ Σοβιετική παραγωγή; *** Είναι ωραίο το χιούμορ, αν και το Σινέ Δράση υποκαθιστά γνήσια δημοτική λειτουργία που αποποιείται η διοίκηση. *** Μπράβο σας βρε παιδιά για το κέφι σας, για τις χιλιάδες προβολές σας και για την πολιτιστική σας παρέμβαση. *** Και κυρίως που μας αφήνετε να κάνουμε πλάκα χωρίς να παρεξηγείστε. *** Πραγματοποιήθηκε η ωραία μάζωξη στην Άπειρο Χώρα, "με ένα κρασάκι" για το νέο βιβλίο του φίλου μου Χρήστου Ι. Βατούσιου. *** "ΤΟ ΑΝΑΨΥΚΤΗΡΙΟ" κυκλοφορεί σε  όλα τα βιβλιοπωλεία. Καλοτάξιδο και καλότυχο Χρήστο! *** Κι εσείς πάτε να το πάρετε σφαίρα, δεν θέλω δεύτερη κουβέντα. *** Αξίζει και του αξίζει "να σκίσει". Είθε! *** Πέραν των άλλων, έχω σκάσει με τον καύσωνα. Πολλή ζέστη, μου τρώει όλη τη φαιά μου ουσία. *** Γιατρέ μου δώσε λύση γρήγορα. *** Γιατί με το δίκιο του ο Δήμαρχος θα με βγάλει "τον τρελό του χωριού. *** Το ξέρει όμως ότι "από μικρό κι από τρελό μαθαίνεις την αλήθεια"; *** Έρρωσθε! *** Ο ΠΑΡΑΔΗΜΟΤΙΚΟΣ. 

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο