Τι δείχνουν οι πρώτοι έλεγχοι της Τροχαίας σε σχολικά λεωφορεία.
Αποτελέσματα ελέγχων σε σχολικά λεωφορεία κατά την πρώτη εβδομάδα έναρξης της σχολικής χρονιάς.
Στο πλαίσιο των ελέγχων σε σχολικά λεωφορεία, που πραγματοποιήθηκαν από τις Υπηρεσίες της Διεύθυνσης Τροχαίας Αττικής κατά την πρώτη εβδομάδα της φετινής σχολικής περιόδου (11-9-2017 έως 15-9-2017), ελέγχθηκαν -1.179- λεωφορεία μεταφοράς μαθητών και βεβαιώθηκαν συνολικά -53- παραβάσεις και ειδικότερα:
-14- για παραβίαση της νομοθεσίας περί τοποθέτησης και λειτουργίας ταχογράφου
- 3 - για φθαρμένα ελαστικά
- 15 - για μη χρήση ζωνών ασφαλείας
- 3 - για έλλειψη πυροσβεστήρα
- 1 - για στέρηση άδειας οδήγησης
-17- για λοιπές διατάξεις της τροχαίας νομοθεσίας
Επιπρόσθετα, χθες (18-9-2017), αστυνομικοί του Β΄ Τ.Τ. Β/Α Αττικής προέβησαν στην ακινητοποίηση σχολικού λεωφορείου μεταφοράς νηπίων, διότι σε γενόμενο τροχονομικό έλεγχο διαπιστώθηκε ότι δεν είχε διέλθει από τον προβλεπόμενο περιοδικό Τεχνικό Έλεγχο (Κ.Τ.Ε.Ο.) και τα ελαστικά του ήταν φθαρμένα και παλαιότητας 6 ετών, ενώ περαιτέρω διαπιστώθηκε ότι ένας εκ των τροχών δεν έφερε όλες τις μηχανολογικές βίδες (μπουλόνια) στερέωσής του στον άξονα του οχήματος.
Οι τροχονομικοί έλεγχοι σε σχολικά λεωφορεία θα συνεχισθούν καθ’ όλη τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς.
Στο πλαίσιο των ελέγχων σε σχολικά λεωφορεία, που πραγματοποιήθηκαν από τις Υπηρεσίες της Διεύθυνσης Τροχαίας Αττικής κατά την πρώτη εβδομάδα της φετινής σχολικής περιόδου (11-9-2017 έως 15-9-2017), ελέγχθηκαν -1.179- λεωφορεία μεταφοράς μαθητών και βεβαιώθηκαν συνολικά -53- παραβάσεις και ειδικότερα:
-14- για παραβίαση της νομοθεσίας περί τοποθέτησης και λειτουργίας ταχογράφου
- 3 - για φθαρμένα ελαστικά
- 15 - για μη χρήση ζωνών ασφαλείας
- 3 - για έλλειψη πυροσβεστήρα
- 1 - για στέρηση άδειας οδήγησης
-17- για λοιπές διατάξεις της τροχαίας νομοθεσίας
Επιπρόσθετα, χθες (18-9-2017), αστυνομικοί του Β΄ Τ.Τ. Β/Α Αττικής προέβησαν στην ακινητοποίηση σχολικού λεωφορείου μεταφοράς νηπίων, διότι σε γενόμενο τροχονομικό έλεγχο διαπιστώθηκε ότι δεν είχε διέλθει από τον προβλεπόμενο περιοδικό Τεχνικό Έλεγχο (Κ.Τ.Ε.Ο.) και τα ελαστικά του ήταν φθαρμένα και παλαιότητας 6 ετών, ενώ περαιτέρω διαπιστώθηκε ότι ένας εκ των τροχών δεν έφερε όλες τις μηχανολογικές βίδες (μπουλόνια) στερέωσής του στον άξονα του οχήματος.
Οι τροχονομικοί έλεγχοι σε σχολικά λεωφορεία θα συνεχισθούν καθ’ όλη τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς.