Η Κατερίνα Χρυσοπούλου από σήμερα ανεξάρτητη δημοτική σύμβουλος Βριλησσίων.

ΔΗΛΩΣΗ ΤΗΣ ΚΑΤΕΡΙΝΑΣ ΧΡΥΣΟΠΟΥΛΟΥ.
Σήμερα κατέθεσα Υπόψη του Προέδρου Δημοτικού Συμβουλίου Βριλησσίων, τη Δήλωση Ανεξαρτητοποίησής μου από το Συνδυασμό "Νέα Πνοή" για Βριλήσσια.
Στην δεκαπενταετή πορεία μου στο Δημοτικό Συμβούλιο Βριλησσίων, έχω αποδείξει ότι λειτούργησα με σοβαρότητα, υπευθυνότητα και με γνώμονα πάντα το συμφέρον των συνδημοτών μου.
Στο πλαίσιο αυτό, συνεπής στις διαχρονικές μου θέσεις για διαφάνεια και θεσμικές διαδικασίες και έχοντας εκφράσει (κατ' εξακολούθηση) τη διαφωνία μου για τη στρατηγική, αλλά και τη λειτουργία του Συνδυασμού «ΝΕΑ ΠΝΟΗ» για τα Βριλήσσια, καταθέτω τη Δήλωση Ανεξαρτητοποίησής μου. Παραμένω πιστή στις αρχές και τις δεσμεύσεις του Συνδυασμού, διαφοροποιούμαι, όμως, από προσωπικές λογικές και αδιέξοδες πρακτικές, που δυστυχώς αδικούν τις προθέσεις, αλλά και την προσπάθεια πολλών συναδέλφων που παραμένουν στο Συνδυασμό.
Με ευθύνη απέναντι στις συνδημότισσές μου και τους συνδημότες μου, που με εξέλεξαν, συνεχίζω την προσπάθειά μου στα έδρανα του Δημοτικού Συμβουλίου Βριλησσίων ως Ανεξάρτητη Δημοτική Σύμβουλος Βριλησσίων και δηλώνω παρούσα στην προσπάθεια για ένα καλύτερο μέλλον για όλους τους συμπολίτες μας.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο