Ανοιχτή επιστολή του Ξένου Μανιατογιάννη στους δημότες ενόψει του δεύτερου γύρου.

Πηγή: enypografa.gr
Καθ’ όλη τη διάρκεια της θητείας μου υπήρξα ειλικρινής και ξεκάθαρος απέναντι στους πολίτες των Βριλησσίων.
Ουδέποτε έταξα ή έπραξα με γνώμονα το προσωπικό μου συμφέρον και προβολή. Αντιθέτως, κάθε πρωτοβουλία δική μου και των συνεργατών μου είχε έναν και μόνο σκοπό, το συμφέρον της πόλης και των δημοτών της.

Προσφέραμε έργο και ενώσαμε τους πολίτες. Ζητώ εκ νέου την εμπιστοσύνη τους για να ολοκληρώσω το έργο το οποίο έχω ήδη δρομολογήσει και είναι έτοιμο να υλοποιηθεί. Οφείλουμε στα Βριλήσσια το καλύτερο και είναι υποχρέωσή μας να το κάνουμε πράξη.

Για εμένα ο δημαρχιακός θώκος δεν αποτελεί ανώτατο αξίωμα, αποτελεί τιμή και προσωπική δέσμευση απέναντι στους Βριλησσιώτες.

Είμαι σίγουρος ότι οι πολίτες θα κρίνουν αντικειμενικά, πάνω από κόμματα και παρατάξεις και θα δώσουν ψήφο εμπιστοσύνης στην Ανάπτυξη και στην Ευημερία των Βριλησσίων.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο