Με ραντεβού και τηλεφωνικά η εξυπηρέτηση από τον Δήμο

Λόγω της πανδημίας συνεχίζονται τα περιοριστικά μέτρα

Λειτουργία των υπηρεσιών του Δήμου σύμφωνα με τα έκτακτα μέτρα προστασίας από τον COVID-19  

Σύμφωνα με την ΚΥΑ ΔΙα/ΓΠ.οικ. 13805/2021 - ΦΕΚ 843, για τα έκτακτα μέτρα προστασίας της δημόσιας υγείας από τον κίνδυνο περαιτέρω διασποράς του κορωνοϊού COVID-19, η εξυπηρέτηση του κοινού στις δημόσιες υπηρεσίες με φυσική παρουσία γίνεται μόνο σε επείγουσες περιπτώσεις και υποχρεωτικά κατόπιν ραντεβού.

• Για την τηλεφωνική εξυπηρέτηση και ραντεβού οι δημότες μπορούν να καλούν :

στο τηλεφωνικό κέντρο – 213-2050500

στη Γραμμή του Δημότη - 2111032323 και

στα τηλέφωνα του ΟΚΠΑ - 2106135611 & 2108100224

στο κεντρικό  ΚΕΠ (Σισμανογλείου 9): 213-2014400-4

στο παράρτημα ΚΕΠ (Αθ.Διάκου 14 & Μ.Αλεξάνδρου) : 210-8040088

• Επίσης, σας ενημερώνουμε ότι ΠΑΡΑΤΕΙΝΕΤΑΙ η προθεσμία πληρωμής των λογαριασμών ύδρευσης ως τις 30 Απριλίου 2021.

Η εξόφληση των λογαριασμών ύδρευσης γίνεται διατραπεζικά και μέσω των εναλλακτικών δικτύων Internet Banking, Phone Banking χρησιμοποιώντας τον κωδικό πληρωμής από τον αναλυτικό λογαριασμό ύδρευσης.

• Για την έκδοση ψηφιακών πιστοποιητικών μπορείτε να μπαίνετε στο http://aitiseis.menoumespiti-vrilissia.gr/sadv 

Για οποιαδήποτε τροποποίηση θα υπάρξει νεότερη ανακοίνωση.

Τηρούμε αυστηρά τα μέτρα προστασίας και παραμένουμε δίπλα στο δημότη.

Μένουμε ασφαλείς.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο