Ανακοίνωσε την υποψηφιότητα της Μαίρης Ξυδιά.

Ο επικεφαλής της Νέας Πνοής Γιάννης Πισιμίσης.

"Στον αγώνα μας για να δημιουργήσουμε μια άλλη σύγχρονη, βιώσιμη και ανθρώπινη προοπτική για τα Βριλήσσια θα συμμετέχει η Μαίρη Ξυδιά. Η απόφασή της αυτή μας γεμίζει με δύναμη και αισιοδοξία. 

Η Μαίρη είναι εργαζόμενη, μητέρα δύο παιδιών, στέλεχος στον μεγαλύτερο  τηλεπικοινωνιακό πάροχο της χώρας, με σπουδές στη Διοίκηση Επιχειρήσεων στο Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής και υπότροφος του τμήματος Διεθνών Σχέσεων και Εφαρμοσμένων Γλωσσών του Πανεπιστημίου Sorbonne Paris Nord (Paris 13). Συμμετέχει σε πληθώρα εθελοντικών δράσεων, στο γονεϊκό κίνημα και για περισσότερα από 15 χρόνια στο Σώμα Ελληνίδων Οδηγών Βριλησσίων, καθώς και εκπρόσωπος της Πανελλήνιας Ένωσης Γονέων Μουσικών και Καλλιτεχνικων Σχολείων.

Η συμμετοχή της στον αγώνα μας αποτελεί τιμή και χαρά για εμένα προσωπικά και τη  "Νέα Πνοή " στο σύνολό της. Μαίρη σου εύχομαι ολόψυχα καλή επιτυχία!"


Βιογραφικό


Ονομάζομαι Μαρία (Μαίρη) Ξυδια κόρη του Αγγέλου και της Λίνας. Παντρεμένη και μητέρα 2 κοριτσιών 17 και 14 ετών που φοιτούν στο Μουσικό Λύκειο & Γυμνάσιο Παλλήνης.

Μεγάλωσα στα Βριλήσσια και τελείωσα το 1ο δημοτικό Βριλησσίων.

Στην 1η γυμνασίου πέρασα στο Πρότυπο Γυμνάσιο και Λύκειο Αναβρυτων απ όπου και αποφοιτησα.

Στη συνέχεια μέσω της διαδικασίας των πανελληνίων εξετάσεων ολοκλήρωσα τις σπουδές μου στο Τμήμα Διοίκησης και Οικονομίας της Σχολής Διοίκησης Επιχειρήσεων του ΤΕΙ Πειραιά (νυν Πανεπιστημιο Δυτικής Αττικής).


Κατά τη διάρκεια των σπουδών μου έλαβα 6μηνη υποτροφία μέσω του ευρωπαϊκού προγράμματος Erasmus στο τμήμα Διεθνών σχέσεων και εφαρμοσμενων γλωσσών του Πανεπιστημίου Paris 13 - παραρτήματος του Πανεπιστημίου της Σορβόννης.


Μιλάω άπταιστα αγγλικά και γαλλικά, λίγα ισπανικά και λίγα γερμανικά.


Η έναρξη της επαγγελματικής μου σταδιοδρομίας έγινε το 1994 κατά τη διάρκεια των σπουδών μου με 6μηνη πρακτική στο εργαστήριο Πληροφορικής και Marketing και παραλληλη βοήθεια στη γραμματεία της σχολής.


Με την απόκτηση του πτυχίου, άρχισα άμεσα να εργάζομαι σε γνωστή οινοποιητικη εταιρεία αρχικά ως executive secretary του δ/ντος συμβούλου και προέδρου της εταιρείας ενώ πολύ γρήγορα εξελιχθηκα σε product manager και Υπεύθυνη του τμήματος Marketing.


Για μικρό χρονικό διάστημα εργάστηκα ως product manager σε ιστορική μπισκοτοβιομηχανια.


Από το 1999 έως σήμερα , εδώ και 25 έτη περίπου, εργάζομαι στον μεγαλύτερο τηλεπικοινωνιακο παροχο της χώρας έχοντας περάσει από αρκετούς εμπορικούς ρόλους.


Μότο μου είναι το ρητό "η γνώση είναι δύναμη" και πιστεύω ότι τίποτα δεν είναι αδύνατο.


Εξωστρεφής και επικοινωνιακη, μου αρέσει ο εθελοντισμός και η προσφορά.


Είμαι ανοιχτή σε καινοτομες ιδέες,  προσανατολισμενη στο αποτέλεσμα με ευελιξία.


Βασικές μου αξίες είναι  η ενσυναισθηση, η αλληλεγγύη και η ηθική.


Μου αρέσει να αφήνω το comfort zone και να δοκιμάζω τις δυνάμεις μου σε νέες δραστηριότητες.


Από μικρή ηλικία συμμετέχω σε πληθώρα εθελοντικων δράσεων.


Ενδεικτικά αναφέρω τις κυριότερες από αυτές:

- Σώμα Ελληνίδων οδηγών Βριλησσιων (περισσότερα από 15 χρόνια).

- Δράση που επανέλαβα ως γονέας μέλος του διοικητικου συμβουλίου του σώματος Ελληνίδων οδηγών Αμαρουσίου. 

- Συμμετοχή στα 5 χλμ στο Μαραθώνιο της Αθήνας.


Επί σειρά ετών συμμετέχω ως εκλεγμένο μέλος στα διοικητικά συμβούλια των συλλογών γονέων των σχολείων που φοιτούν τα παιδιά μου. 


Έχω διατελέσει ακόμα εκπρόσωπος της πανελλήνιας ένωσης γονέων μουσικών και καλλιτεχνικων σχολείων.


Έχω συμμετάσχει σε πληθώρα  δεντροφυτεύσεων στο πεντελικό όρος, καθώς και σε άλλες συλλογικές και εθελοντικές δράσεις που διοργανωνονται στα πλαίσια της επαγγελματικής μου δραστηριότητας.


Επιπλέον μου αρέσει να μαθαίνω και να εξελισσομαι διαρκώς παρακολουθώντας επαγγελματικά σεμινάρια και συμμετέχοντας με επιτυχια σε καινοτόμα προγράμματα επιμόρφωσης (projects) λαμβάνοντας διαρκείς διακρίσεις, αποκτώντας πολύτιμη εμπειρία και επιστημονική κατάρτιση.


Αποτέλεσμα του γενικότερου mindset που έχω, των ταξιδιών που πραγματοποιω καθώς και της διαμονής μου στο εξωτερικό είναι η απόκτηση ευρωπαϊκής νοοτροπίας & κουλτούρας.


Με γνώμονα τα παραπάνω καθως και του ρόλου της μητέρας που της αρέσει να δίνει το καλό παράδειγμα στα παιδιά της, έλαβα την απόφαση να ενταχθω ως υποψήφια δημοτική σύμβουλος στο συνδυασμό της Νέας Πνοής, θέλοντας να ενθαρρύνω τη συμμετοχή των εργαζομένων μητέρων και γυναικών στα κοινά παράλληλα με τις λοιπές καθημερινές δραστηριότητες δεδομένου ότι κάθε πολίτης έχει καθήκον να συμμετέχει ενεργά στην ζωή της πόλης της οποίας είναι μέλος.


Όραμα μου είναι η δημιουργία μιας πόλης που δεν έχει να ζηλέψει σε τίποτα αντίστοιχες όμορφες, ψηφιακά εξελιγμένες και δομημένες πόλεις του εσωτερικού ή /και του εξωτερικού.


Μέσω της επαγγελματικής και εκπαιδευτικής μου εμπειρίας καθώς και των λοιπών εθελοντικων δράσεων στις οποίες έχω μετάσχει, στόχος μου είναι η συμβολή μου στον ψηφιακό μετασχηματισμό μέσω των δυνατοτήτων που μας δίνονται από την τεχνολογία και μέσω της βιώσιμης ανάπτυξης καθώς και η ενδυνάμωση των πολιτιστικών δράσεων της πόλης μας.


Βασικη μου έννοια ειναι η ανταπόκριση στις προσδοκίες σας ώστε μαζί να διαμορφώσουμε το προάστιο της καρδιάς μας και ένα καλύτερο αύριο για την πόλη μας.


Σας ευχαριστώ πολύ

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο