Υποψήφια Δήμαρχος η κ. Αρσένη.

Ανακοίνωσε την υποψηφιότητά της σήμερα το πρωί.

Ανακοίνωση 

Αγαπητοί συνδημότες

Η συμμετοχή μου στα κοινά των Βριλησσίων το 2010, ως Δημοτική σύμβουλος,  υπαγορεύτηκε μόνο από την διάθεση της προσφοράς και όχι από προσωπικό συμφέρον ή την επιδίωξη κατοχής κάποιας «καρέκλας εξουσίας». 

Υπαγορεύτηκε μόνο από την αρχή ότι ένας  δήμος υπάρχει και λειτουργεί για να είναι δίπλα στο δημότη και στην υπηρεσία του και όχι στην υπηρεσία του κάθε κόμματος.

Προηγούνται οι άνθρωποι και η κοινωνία και έπονται οι κομματικοί μηχανισμοί και οι προσωπικές πολιτικές φιλοδοξίες.

Και αυτή   η διάθεση είναι που με καθοδηγεί από τότε σε όλη μου την αυτοδιοικητική πορεία μου και τη  δράση μου στην πόλη που όλοι μας ζούμε και που μεγαλώνουμε τα παιδιά μας. Τη διάθεση μου αυτή συνόδευαν βασικές αρχές όπως η εργατικότητα, η αποδοτικότητα, η ικανότητα συνεργασίας και η  αποτελεσματική διαχείριση των κρίσεων.

Με τους συνεργάτες μου εργαζόμενους, αιρετούς, εθελοντές, τα μέλη του Διοικητικού  Συμβουλίου του Οργανισμού Κοινωνικής Προστασίας και Αλληλεγγύης έχουμε θεωρώ αποδείξει ότι ό,τι λέμε, το εννοούμε, ό,τι εννοούμε το πιστεύουμε και ό,τι πιστεύουμε, το κάνουμε πράξη.

Αγαπητοί συνδημότες

Οι προσωπικές μου αξίες ή παρουσία και συνεισφορά μου στα κοινά της πόλης, δεν μου επιτρέπουν να συμμετέχω ή να παρακολουθώ διαδικασίες ή συζητήσεις που γίνονται δήθεν προς όφελος της κοινωνίας ενώ στην πραγματικότητα αγνοείται ή αποκρύπτεται η θέλησή της.

Δεν μου επιτρέπεται επίσης να παρακολουθώ να κινδυνεύουν όλα όσα ΜΑΖΙ πετύχαμε μέχρι σήμερα, μέσα από μία  προσπάθεια επιβολής προσωπικών πολιτικών  φιλοδοξιών και πολιτικών «παρέας».  

Από το 2014  έως σήμερα ως Πρόεδρος του Οργανισμού Κοινωνικής Προστασίας και Αλληλεγγύης του δήμου Βριλήσσιων και από το 2019 και ως Αντιδήμαρχος Κοινωνικής Πολιτικής και Αγωγής Υγείας, αντιμετωπίσαμε δύσκολές καταστάσεις όπως στελέχωση προσωπικού, λειτουργία βρεφικών τμημάτων για πρώτη φορά, νέος παιδικός σταθμός, ίδρυση και έναρξη λειτουργίας Δημοτικών Ιατρείων και Κοινωνικού Φαρμακείου και άλλα θέματα και δομες με θετικά αποτελέσματα για το δημότη.  Ειδικά τα τελευταία χρόνια που  όπως όλοι  γνωρίζετε ήταν μια δύσκολη περίοδος και λόγω πανδημίας, όχι μόνο η κοινωνική αλληλεγγύη δεν υποχώρησε αλλά αντίθετα αναβαθμίστηκε με πλήθος παροχής δωρεάν υπηρεσιών σε όλους τους πολίτες, στηρίζοντας την κοινωνία και μάλιστα όταν χρειάστηκε, στην πρώτη  γραμμή διαχείρισης κρίσης. Σε αυτήν όλη μου την πορεία ο μέχρι πρότινος Δήμαρχος της πόλης Ξένος Μανιατογιαννης ήταν πάντα αυτός που βοηθούσε και στήριζε την δουλειά μας.

Αγαπητοί συνδημότες

Υπάρχουν μόνο δυο λάθη που μπορείς να κάνεις στον δρόμο για την Αλήθεια: να μην πας μέχρι το τέλος και να μην ξεκινήσεις.

Σε αυτή τη δύσκολη περίοδο και εν όψη των επερχόμενων δημοτικών εκλογών του Οκτωβρίου 2023, δηλώνω ότι αναλαμβάνω την ευθύνη να είμαι υποψήφια δήμαρχος για την πόλη μας.

Αναλαμβάνω την ευθύνη ενώπιον σας, παρά τις καθυστερήσεις που υπήρξαν, να σας παρουσιάσω έγκαιρα τις θέσεις μας για την πόλη μας, για την επόμενη πενταετία.

Να σας παρουσιάσω το ΟΡΑΜΑ μας με καθαρότητα, απλότητα και συνέπεια λόγων, έργων όπως έκανα πάντα  και με πίστη στις  αξίες της ακηδεμονευτης και ακομματιστης Τοπικής Αυτοδιοίκησης.

Διότι ο πολίτης είναι πάνω από κόμματα και ο δήμος δεν έχει χρώμα.

Αναλαμβάνω τώρα την ευθύνη διότι στηρίζομαι σε εσάς, διότι εσείς είστε εκείνοι που γνωρίζετε το έργο μου/μας, διότι εσείς είστε που με την συνεισφορά σας μας βοηθάτε καθημερινά σε αυτό. 

Αναλαμβάνω τώρα την ευθύνη της υποψηφιότητας μου,μην αναμένοντας τα αποτελέσματα και της 25ης Ιουνίου '23, καθώς οι εθνικές εκλογές δεν θα έπρεπε να εμπλέκονται με τα τεκταινόμενα σε τοπικό επίπεδο. 

Τα Βριλήσσια δεν χρειάζονται Δήμαρχο κομματάρχη, αλλά μια ομάδα ικανή, που δουλεύει με ζήλο και μεράκι. Μόνος μας αντίπαλος τα προβλήματα και η άμεση επίλυση τους με ουσιαστική προσπάθεια για την καλύτερη βελτίωση της ποιότητας της ζωής μας, της ασφαλούς καθημερινότητας για μια σύγχρονη και νοικοκυρεμένη πόλη με βιώσιμη ανάπτυξη. 

Αγαπητοί συνδημότες

Το να γνωρίζεις την αλήθεια είναι εύκολο. Το να την ακολουθείς είναι δύσκολο.

Εσείς που  πιστεύετε στην αξία της κοινής προσπάθειας μας, είμαι σίγουρη ότι καταλαβαίνετε την ανάληψη αυτής της ευθύνης.

Ένα όνειρο που ονειρευόμαστε μόνοι μας είναι απλά ένα όνειρο. Ένα όνειρο που ονειρευόμαστε μαζί με άλλους, είναι πραγματικότητα.

Είμαι επίσης σίγουρη ότι μπορούμε ΜΑΖΙ να συνεχίσουμε αυτή την δημιουργική προσπάθεια με όραμα, ικανότητα, εμπειρία και αποδείξεις έργου,  που χρόνια τώρα παράγουμε, ώστε να κάνουμε πράξη τα όνειρά μας για την πόλη μας τα Βριλήσσια.

Σας ευχαριστώ πολύ

Με εκτίμηση

Β.Αρσενη-Λαμπρου

Πρόεδρος ΟΚΠΑΔΒ

Αντιδ/ρχος Κοινωνικής Προστασίας κ Αλληλεγγύης  δήμου Βριλήσσιων

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο