"Εξαφάνισαν" Τσούτσια και Αρχιμαδρίτη από γκάλοπ.

Εμφανίζουν Χρηστάκη και Φαράκλα ως υποψήφιους ... Δημάρχους.

Δέχθηκα χθες το απόγευμα τηλεφωνική κλήση από μία ερευνήτρια (της GPO όπως μου ανέφερε) και από σταθερό τηλέφωνο χωρίς απόκρυψη, για να συμμετέχω σε μία δημοσκόπηση για τις επικείμενες δημοτικές εκλογές.

Τα στοιχεία του αριθμού του σταθερού τηλεφώνου και της ερευνήτριας, αν και είναι στη διάθεσή μου, για ευνόητους λόγους δεν τα δημοσιοποιώ.

Αποδέχθηκα με χαρά την πρόσκληση και συμμετείχα στη δημοσκόπηση.

Μάλιστα είχα θερμό ενδιαφέρον καθώς ενώ "έπεσε η κλήση" την κάλεσα μετά εγώ.

Στην αρχή μου έθεσε ερώτημα για την αξιολόγηση των τριών πιο σημαντικών προβλημάτων της πόλης.

Στη συνέχεια με ρώτησε τον βαθμό ικανοποίησης από το Δήμαρχο Κώστα Βαφειάδη.

Περαιτέρω, αν μου είναι γνωστοί οι υποψήφιοι Δήμαρχοι Αρσένη, Βαφειάδης Πισιμίσης, Ντινόπουλος, και προσέξτε ... Χρηστάκης και Φαράκλας. Έμεινα ενεός...

Αλλά έχει και καλύτερα: πώς αξιολογώ όλους τους παραπάνω  υποψήφιους Δημάρχους... και μάλιστα με βαθμούς αποδοχής ή μη (από πολύ αρνητικό έως πολύ θετικό).

Και περισσότερο: αν είχαμε εκλογές την Κυριακή ποιόν ή ποια από τους παραπάνω θα ψήφιζα για ... Δήμαρχο.

Η δημοσκόπηση αυτή εμφανίζεται να γίνεται από την GPO, δηλ. από μία μεγάλη εταιρεία. Μάλιστα, δικαιούται αυτός/ή που έχει δώσει την εντολή της δημοσκόπησης, να τη δημοσιεύσει και να την επικαλεστεί, καθώς είναι στην επίσημη λίστα των εταιρειών ερευνών της χώρας.

Όμως, δυστυχώς, η δημοσκόπηση αυτή ΕΞΑΦΑΝΙΣΕ ΕΝΤΕΛΩΣ τους υποψήφιους Δημάρχους Γιάννη Τσούτσια επικεφαλής της Δράσης και Βασίλη Αρχιμανδρίτη επικεφαλής της Λαϊκής Συσπείρωσης.

Η έρευνα με αυτόν τον τρόπο όμως δυστυχώς δίνει την ψευδή εικόνα ότι οι Τσούτσιας και Αρχιμαδρίτης δεν θα είναι υποψήφιοι Δήμαρχοι και πως οι συνδυασμοί τους δεν θα συμμετέχουν στις εκλογές. Πρόκειται για μια απολύτως παραπλανητική εικόνα καθώς εννοείται ότι θα είναι υποψήφιοι.

Διαμαρτυρήθηκα γιατί δεν υπάρχουν στη δημοσκόπηση οι δύο παραπάνω υποψήφιοι. Η ερευνήτρια εντελώς φυσικά μου απάντησε "μα αυτούς έχουμε κύριε".

Εγώ να σας πω την πιστεύω. Όντως αυτούς είχαν. Το θέμα όμως αυτό είναι. Γιατί είχαν μόνον αυτούς; Γιατί ο/η εντολές δεν τους έδωσε όλους. Τι παιχνίδι παίζεται; 

Δεύτερο και πολύ σημαντικό επίσης: από πότε είναι υποψήφιοι Δήμαρχοι ο Τάσος Χρηστάκης και ο Κώστας Φαράκλας;

Γιατί τους έβαλαν στην έρευνα αφού είναι απλώς υποψήφιοι δημοτικοί σύμβουλοι και όχι Δήμαρχοι;

Και γιατί την ώρα που τους έβαζαν αυτούς εξαφάνιζαν τον Τσούτσια και τον Αρχιμαδρίτη.

Παρακάλεσα την ερευνήτρια να μεταφέρει στην εταιρεία τις και εδώ αναφερόμενες διαμαρυρίες μου και μου το υποσχέθηκε.

Δεν ξεκινάμε καθόλου καλά.

Όποιοι παραπλανούν τον κόσμο με τέτοια τερτίπια, και φυσικά δεν είναι η GPO αυτή, αλλά ο/η εργοδότης εντολέας που πληρώνει τη δημοσκόπηση, εκτίθεται ανεπανόρθωτα.

Πολλοί συνδημότες έχουν παραπλανηθεί από την έρευνα και διαμαρτύρονται έντονα.

Τέλος, για την ιστορία ρώτησα ποιος είναι ο εντολέας για να πάρω την απάντηση "ο Δήμος".

Και το κερασάκι στην τούρτα: μου ζητήθηκε το μικρό μου όνομα "για να αντιληφθεί η εταιρεία ότι έγινε σωστά η έρευνα". Αρνήθηκα όπως αντιλαμβάνεστε.

Προηγουμένως όμως τους είχα δώσει τα στοιχεία που μου ζήτησαν για ηλικία, μορφωτικό επίπεδο κλπ.

Αυτά τα ολίγα, από τα οποία συμπεραίνω ότι ακόμα δεν μπορώ να φανταστώ τι μας περιμένει μέχρι τον Οκτώβρη...

Δεν πιστεύω να τολμήσουν να βγάλουν στην πόλη μια τέτοια έρευνα εάν δεν κάνουν πρώτα τις αναγκαίες διορθωτικές ενέργειες.

Θα βγάλουν γκάλοπ με εξαφανισμένους τους αληθινούς υποψήφιους δημάρχους Τσούτσια και Αρχιμαδρίτη και με εμφανιζόμενους τους Χρηστάκη και Φαράκλα που είναι απλώς υποψήφιοι δημοτικοί σύμβουλοι;

Τρελαθήκαμε εντελώς;

Γιώργος Παναγόπουλος

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο