Ένας κύκλος ολοκληρώνεται και η μάχη συνεχίζεται.

Δήλωση του Αλέξη Μαυραγάνη για τις δημοτικές εκλογές.


Ένας μεγάλος κύκλος της δημοτικής μας ομάδας όπως την γνωρίσατε και την αγκαλιάσατε στα κοινά των Βριλησσίων, μετά από 13 χρόνια με τρεις αναμετρήσεις και δυο εκλογικές νίκες, έφτασε στο τέλος του, παρά τις προσπάθειες να προχωρήσει αλώβητη και αρραγής. 

Εύχομαι ο νέος κύκλος που ανοίγει ενόψει των ερχόμενων δημοτικών εκλογών να αποδειχθεί επιτυχής και παραγωγικός για τον αυτοδιοικητικό χώρο μας.


Δεν θα διεκδικήσω σε αυτές τις εκλογές σταυρό προτίμησης στην πόλη που με τίμησε, κι εγώ την υπηρέτησα με όλες μου τις δυνάμεις, όπως θα εξακολουθήσω να κάνω μέχρι την τελευταία στιγμή.


Θα είμαι πάντα εδώ για την πόλη και για τους πολίτες. 


Εξακολουθούν να μας συνδέουν αξέχαστες πολιτικές μάχες και ένας κοινός αγώνας έργων.

Ευχαριστώ από την καρδιά μου, όσες και όσους με τίμησαν με την ψήφο τους όλα τα προηγούμενα χρόνια. 


Ευχαριστώ και όσες και όσους αγωνιστήκαμε μαζί από τις γραμμές της παράταξής μας, με όραμα έναν Δήμο Δημιουργίας, χωρίς να προσβλέπουμε σε ανταλλάγματα και καρέκλες.

Ευχαριστώ τους εργαζόμενους που συνέβαλαν στην επίτευξη σημαντικών στόχων.


Δεσμεύομαι ότι θα είμαι πάντα παρών με όλη μου την ψυχή, ώστε να κερδίσει και πάλι η ακηδεμόνευτη, ανοιχτόμυαλη και προοδευτική αυτοδιοίκηση το δικαίωμα διακυβέρνησης στον Δήμο Βριλησσίων, αρχής γενομένης από τη νέα δυνατότητα ενωτικής επικράτησης στις κάλπες του Οκτωβρίου, υπέρ της πόλης και των πολιτών.


Κρατώ όλες τις όμορφες στιγμές στις αποσκευές μου, μαζί και με όλες τις λύπες και τις πικρίες, ως πλούτο και σημαντική εμπειρία ενός μάχιμου αυτοδιοικητικού και ενεργού πολίτη, που κρατά αναμμένη τη σπίθα για νέες μάχες, μέσα στις τοπικές μας κοινωνίες, για μια πιο ανθρώπινη ζωή. 


Όλα αλλάζουνε, εκείνο όμως που μένει σταθερό είναι η διάθεση μου να προχωρήσω μπροστά στη μάχη για την καθημερινή και ουσιαστική προοδευτική παρέμβαση στην κοινωνία για την βελτίωση της ζωής μας, μέσα από την τοπική αυτοδιοίκηση. 


Συγκινητικά σταθερή είναι και η ζέση των φίλων και συνοδοιπόρων, να μην κάνω πίσω, να μην το βάλω κάτω.


Με νέους τρόπους και νέους ρόλους, από νέα αφετηρία, θα συνεχίσω να βαδίζω τα μονοπάτια της τοπικής αυτοδιοίκησης και να είμαστε σε διαρκή αλληλεπίδραση και επικοινωνία.


*Τίποτα δεν έχει αλλάξει και τίποτα δεν είναι όπως παλιά, μένει όμως ακόμα ένα πείσμα που δεν είναι συνήθεια μοναχά...

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο