Συνέντευξη με τον Γιώργο Παπαδόπουλο.

Υποψήφιο δημοτικό σύμβουλο του Γιάννη Πισιμίση.

Συνομιλούμε με τον με τον Γιώργο Παπαδόπουλο υποψήφιο δημοτικό σύμβουλο του Γιάννη Πισιμίση με τον συνδυασμό ΝΕΑ ΠΝΟΗ.

Κύριε Παπαδόπουλε τι έχετε να πείτε για την παραίτηση του κ Ντινόπουλου;

Κ. Παναγόπουλε ή καλύτερα επίτρεψέ μου φίλε Γιώργο, να σου πω ότι ήταν κάτι το αναμενόμενο! Όπως είχαμε συζητήσει και πολλές φορές στον πρωϊνό καφέ μας, σου το είχα πει ευθύς εξ αρχής! 

Ναι είναι αλήθεια ότι από την αρχή το έλεγες και το πίστευες, αλλά μπορείς να μας εξηγήσεις το γιατί;

Βεβαίως, φίλε μου Γιώργο. Τον κ Ντινόπουλο τον θεωρώ έναν πολύ έξυπνο άνθρωπο και έναν έμπειρο πολιτικό! Ζώντας λοιπόν κι εγώ στην κοινωνία των Βριλησσίων από μωρό και μελετώντας και συμμετέχοντας στα τι και στα πώς της πόλης, θεωρούσα αδύνατον να κατέβει στις εκλογές έχοντας υπόψη του το σαφές προβάδισμα και την πιθανή εκλογή του φίλου μου Γιάννη Πισιμίση. Απλά το μόνο που έκανε είναι να καθυστερεί την έξοδό του, μήπως και κάτι "μαγικά" άλλαζε.. Έτσι λοιπόν επειδή τίποτε δεν άλλαξε πήρε τη δύσκολη αλλά τίμια απόφαση για όλους να αποχωρήσει.. 

Τίμια για ποιον;

Για όλους Γιώργο μου. Και γι' αυτόν γιατί θα ήταν άδικο και καθόλου σώφρον να υποστεί μια οδυνηρή ήττα στο τέλος της ένδοξος καριέρας του. Τίμιο για τα στελέχη του και ειδικά για τα παλαιά τα οποία θα είχαν καταρρακωθεί πολιτικά από μια μεγάλη ήττα. Και τέλος τίμιο και απέναντι στον πολιτικό χώρο που υπηρετεί και συνεργάζεται τόσο καιρό.

Και γιατί τώρα και όχι πριν καιρό;

Γιατί φίλε μου Γιώργο, η ελπίδα πεθαίνει πάντα τελευταία και γιατί έψαχνε τον πιο κομψό και τίμιο τρόπο για να γίνει όλο αυτό.

Αυτό που έχω πάντως να πω ως επίλογο είναι ότι σίγουρα ήταν μια δύσκολη και τίμια απόφαση που χαρακτηρίζει μεγάλο πολιτικό. Να ξέρει το πότε πρέπει να φεύγει! Του εύχομαι καλή επιτυχία σε ότι κι αν κάνει.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο